piątek, 13 stycznia 2012

Thoughts!

Witajcie!
Wczoraj jakoś tak naszło mnie na różne przemyślenia i w końcu zrozumiałam kilka rzeczy. Przede wszystkim mam nowe, ważniejsze postanowienia noworoczne, które myślę, że zrealizuję do wakacji. Przez tych kilka miesięcy zaniedbałam wiele spraw i szczerze mówiąc rozleniwiłam się trochę :C Porzuciłam szkołę tańca, lekcje gitary czy naukę na keyboardzie. Mam zamiar zacząć wszystko poprawiać od dnia dzisiejszego..Bo jak to ktoś kiedyś powiedział, jeśli chcesz zmieniać świat to zacznij od dzisiaj, a nie od jutra :) ( czy coś bardzo podobnego) Tak więc zaraz jadę na basen, a później jak się wszystko uda to może na lekcje gitary.. ale z tym pewna nie jestem. I zdecydowanie mniej czasu  będę spędzać przed kompem, bo jest to istny pożeracz czasu,  szczególnie kiedy trzeba się uczyć. Zawsze wchodzę na 5 minutek żeby coś sprawdzić, a tu godzina minęła!
Ale notki postaram się dodawać regularnie ( o ile ktoś będzie chciał je czytać;) I więcej czasu poświęcę nauce
( Mówię to sobie co roku haha ).
Dlaczego to wszystko tu napisałam? Przede wszystkim dlatego, że chcę mieć większą motywację. To pomaga w działaniu :) Wiem, że was straaasznie zanudzam i bardzo za to przepraszam ;c postaram się o jak najmniej tak nudnych notek.
-
Bez ładu, składu, początku czy końca. takie wylewanie emocji w papier to całkiem fajna sprawa.



 Nie wiem czemu, ale ten las mnie po prostu urzekł! :D

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Za wszystkie się odwdzięczam ;)