piątek, 13 stycznia 2012

piątek 13-stego

Ale się złożyło! piątek i na dodatek trzynastego. Miałyście dziś jakąś pechową sytuacje? Co prawda nie wierzę w te przesądy, bo pecha można mieć każdego innego dnia tygodnia, ale zapytać nie zaszkodzi ^^. Mi dzień minął całkiem przyjemnie, jak pisałam niżej postanowiłam wziąć się za siebie  i zrobiłam kilka rzeczy, które były na liście moich postanowień. Listę powiesiłam sobie na tablicy korkowej, więc codziennie  gdy wstaję rano jestem zmotywowana do działania :)
-
Widziałyście może film Friday the 13th?  Ja coś tam słyszałam, ale jeszcze nie miałam okazji by go zobaczyć. Dzisiaj wydaje się, że jest idealny dzień na ten film :D

3 komentarze:

  1. Oglądałam ten film. Niezły, chociaż widziałam o wiele lepsze. ;)
    A ten dzień sam w sobie nie był dla mnie jakiś zły.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam ten film z koleżanką i nie mogłyśmy powstrzymać się od śmiechu. xD

    Mi dzień minął bardzo przyjemnie, a w przesądy nie wierzę. :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Za wszystkie się odwdzięczam ;)