czwartek, 12 stycznia 2012

Tim Gagnon!

Hello kochani!
Po dzisiejszym dniu jestem niesamowicie zmęczona! I pomyśleć, że od teraz tak będzie wyglądał każdy mój czwartek. No cóż, jakoś przeżyje :)

-
Wiecie co? zainspirowały mnie dzieła Tima Gagnon'a. Są po prostu niezwykłe i jest w nich "to coś" co bardzo mi się podoba.


Według mnie wcale nie wygląda to na tak trudne do namalowania, może kiedyś sama spróbuję :) Chociaż oczywiście potrzeba dużego talentu :)

 Nawet zwykła chmura może być niezwykła!





 ten obraz jest po prostu epicki!

Prawda że jest mistrzem w malowaniu drzew? To chyba jego ulubiony motyw

-
Z chęcią obejrzałabym jakiś film, ale nie mam pomysłu. Może wy mi polecicie jakiś fajny? ;)

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Za wszystkie się odwdzięczam ;)