poniedziałek, 2 kwietnia 2012

100 post!

Witam!
Piszę dla was od 23.12.2011 i dziś wypadł mój setny post! Przyznam, że były chwile słabości co do dalszego prowadzenia tego bloga (m.in przez brak czasu, czy mało komentarz) jednak się nie poddałam i chcę prowadzić go nadal, tym bardziej, że mam coraz więcej pomysłów ;) Co powiecie na więcej postów dotyczących Japonii i różnych inspiracji? Czy może chcecie mi coś sami zaproponować? Jestem otwarta na wszelkie propozycje ;)

Właśnie odpalam kolejne anime - zabieram się za oglądanie go już od ponad miesiąca ;D Kto zgadnie jaki to tytuł? ;)

8 komentarzy:

  1. Masz racje , pisz dalej bloga , nie warto się poddawać ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam nie znam się na anime :)
    gratuluję wytrwałości w pisaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście to Vampire Knight!! ^^ Polecam gorąco.
    No to co, sto lat życzę i dalszych wspaniałych pomysłów na wpisy.
    Wpisy o Japonii? Jak najbardziej ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. I like your post so much! The first picture is really gorgeous!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję 100 postu.
    tak tak, japonia, japonia, manga i anime- byle takich postów najwięcej :D
    a co do obrazka: vampire knight! moje pierwsze anime :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że kontynuujesz prowadzenie bloga, jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz bardzo fajnego bloga :)
    No i pisz dalej! Ja nie wiem, czy z mojego bloga coś wyjdzie (2 obserwatorów, jakieś 4 prawdziwe komentarze, no i brak zrozumienia tego, o czym piszę) ale jak na razie się nie poddałam no i chyba się nie poddam :)

    Zapraszam na bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Za wszystkie się odwdzięczam ;)