środa, 28 marca 2012

wiosenne inspiracje

Hello!
Ostatnio mam male problemy z internetem... wrrr cały czas coś się z nim dzieje. Dzisiaj byłam tylko na dwóch lekcjach, bo potem pojechałam na dni otwarte liceum ;) Jutro też się wybieram, więc nie muszę się uczyć na jutro;)

Mam dla was najnowsze inspiracje prosto z Hong-Kongu na wiosnę 2012!
długie, niebieskie koszule


.. dominują ubrania w kolorach pastelowych..
 ..szerokie pasy na sweterkach..


również sweterki w kolorach pastelowych


i parę najmodniejszych outfitów ;)


Myślę, że notka się Wam przyda ;) Aż nabrałam ochoty na zakupy! Może dzisiaj się wybiorę ;D

10 komentarzy:

  1. Mmmm, śliczne ^^
    Skąd wzięłaś skany??

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam pastelowe kolorki ale razace rowniez ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, a można zapytać gdzie je znalazłaś? Wpisałaś po prostu w grafikę, czy .. ? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. www.bubzbeauty.com to jest stonka skąd pochodzą te skany ;)

      Usuń
  4. uwielbiam chińskie inspiracje!♥
    ale ci dobrze ! :D
    jesli masz tylko ochote i czas zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie inspiracje, a niektóre z tych sweterków sama chętnie bym zakupiła ;)



    Chciałyśmy również poinformować, że ruszyła kontynuacja projektu i chcemy zaznaczyć, że na naszym blogu pojawiła się jak i zawsze pojawiać będzie się tylko ZAPOWIEDŹ danej osoby, a resztę zdjęć plus wywiad będzie można przeczytać na regionalnym portalu w zakładce "Modowe polowanie". Tam też można zostawiać komentarze i obiecujemy, że za zostawione tam komentarze również się odwdzięczamy. Również na tamtej stronie możecie podać nazwę bloga co może być również dla Was ciekawą formą promocji bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Za wszystkie się odwdzięczam ;)