czwartek, 1 marca 2012

Wakacje!

Wiecie co? Chciałabym już wakacje. Upał, błękitne niebo, zielona trawa. Basen, jezioro lub morze.. ahh i przede wszystkim wolne od nauki. Tak, tego mi trzeba. Narazie nie zostaje mi nic innego jak sobie pomarzyć, czas przecież potrafi bardzo szybko lecieć :)
 Tak więc postanowiłam poszperać na dysku i znalazłam parę zdjęć z tegorocznych wakacji, czyli z Mazur.



Jezioro w Mikołajkach i Mrągowie



jakiś krajobraz mazurskiej wsi;)


ręcznie rzeźbiony kamień


I łódka prawie jak wikingów ;)




Gdzie nie spojrzeć-wszędzie jeziora. Taki jest urok mazur :)

6 komentarzy:

  1. Też chcę wakacje.
    Fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. mazury omg tam jest tak pieknie a bylam tylko raz w zyciu i to 4 lata temu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez chce juz wakacje !!!! xd
    Zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. "Na Mazury, Mazury, mazury, popłyniemy tą łajbą z tektury!"
    Też lubię jeździć na Mazury i bladym świtem podziwiać, jak kormorany suszą w słońcu czarne skrzydła :)
    Bardzo ładne zdjęcia i fajny blog! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia ;) nigdy nie byłam na Mazurach.

    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Za wszystkie się odwdzięczam ;)