piątek, 6 stycznia 2012

One direction!

Dzisiaj wstałam prawie o 12!  Jak fajnie znowu się wyspać. Muszę  pozałatwiać jeszcze kilka spraw, a potem idę na noc do koleżanki. Jak ja kocham wolne od szkoły, ma się tyle wolnego czasu <3

-
Zapewne znacie zespół "One direction". Bardzo spodobała mi się piosenka "What makes you beautiful" która wczoraj leciała na kanale muzycznym ( viva czy tam 4fun.tv). Na początku myślałam sobie, że to kolejny boysband, który szybko się rozpadnie. Po prostu wyglądali trochę jak 'lalusie'  jeśli można tak to ująć :D. Jednak piosenka wpadła mi w ucho i postanowiłam trochę poszperać o tym zespole. No i okazało się, że chłopaki wygrali brytyjski X factor, co musiało znaczyć, że mają na prawdę dobry głos. Zobaczcie sami:
Only girl in the world- One direction
Total eclipse of the heart- One direction
Według mnie są nieźli ;D


A oto chłopaki



What makes you beautiful- świetny tekst :D

16 komentarzy:

  1. masz super blog.

    obserwujemy ?
    http://podarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten w lokach na dole mi się podoba .
    A twój który jest ulubiony ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę Liama Payna <3 ( na dole po prawej )

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog :)
    chłopcy mają słodkie buźki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze, to nie podoba mi sie ta "muzyka" ktora wykonuja, nie wiem, czym wszyscy sie tak jaraja :) mlodzi lalusie :) tyle ;d/

    OdpowiedzUsuń
  6. może w końcu uda ci się dotrwać w postanowieniach.. ważna jest silna wola :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piosenka nawet fajna, ale to i tak nie moja dziedzina muzyki, ale fajni nawet są, mam nadzieję, że uda im się jakoś w świecie show-biznesu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Doczekam się kolejnej notki xDD ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog.

    Wbijaj do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się zdjęcie na nagłówku xd.
    ładny blog.

    zapraszamy do nas <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Sympatyczna piosenka. Pierwszy raz słysze o tym zespole. ile oni wogóle mają lat? Wyglądają na góra 13 ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. nawet jak na pedałków jak dla mnei to ciacha :D a piosenkę lubieee ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. do mnie jakoś nie przemawiają, ale gusta są różne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny blog :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Za wszystkie się odwdzięczam ;)