środa, 27 czerwca 2012

i.. Wakacje

Hej!
Znowu długo nie pisałam ahhh przepraszam. Co do komersu to było po prostu niesamowicie, naprawdę! Zawsze jest tak, że jakaś impreza rozkręca się dopiero po jakimś czasie, a tu zaskoczenie! każdy po paru minutach od przyjścia wirował już na parkiecie! Jestem bardzo, bardzo zadowolona, bo była to chyba jedna z najlepszych imprez w moim życiu <3
Poza tym jakoś się udało i mam ten pasek. Nauczyciele są niezwykle mili i strasznie nam słodzą ( że byliśmy wyjątkową klasą i takie tam) ale oczywiście nie wszyscy. Jednak rozstania są smutne ;c

Właśnie zaczęłam planować najbliższe dni, bo właściwie to uważam wakacje za rozpoczęte. Już w piątek wybieram się na urodzinowe ognisko! A teraz powrót do anime, na które przez szkołę nie miałam czasu. Wreszcie to się zmieni i będę mieć czas na wszystko ;)  Pa!


9 komentarzy:

  1. też już czuję że sa wakacje :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam częściowo zaplanowane wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że impreza Ci się udała! :)
    gratuluję paska na świadectwie, a teraz czas na odpoczynek i odrobienie zaległości w przyjemnościach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już też po komersie :D. Gratuluję paska :).

    OdpowiedzUsuń
  5. jak nie masz wgl czasu na bloga to po co się za to wgl brałaś, tylko cały czas piszesz, że ,, przepraszasz, że są takie długie odstępu między postami, ale NAPEWNO to zmienie..'' -jakoś nie widzimy zmian i żadnych rezultatów, najlpeszym wyjśceim jest usunąć ten blog bo WOGÓLE NIE MASZ NA NIEGO CZASU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weź zaniechaj anonimku , bo ci żyłką pęknie ...

      Usuń
    2. spokojnie ;) Jak widzisz, 'brałam' się za bloga dużo wcześniej, kiedy miałam więcej czasu na notki, teraz to się zmieniło(poprzez ograniczony czas na komputer), ale nie mam zamiaru z tego rezygnować, bo mimo wszystko pisanie tutaj sprawia mi przyjemność. Zresztą nie dodaję notki raz na miesiąc więc nie wiem o co Ci chodzi ;O I NA PEWNO to się zmieni bo w końcu zaczęły się wakacje.

      Usuń
  6. Ja wakacje mam zaplanowane na ostatni guzik, nawet nie tydzień będę w domu o.O


    Zapraszam do mnie; *
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Za wszystkie się odwdzięczam ;)