czwartek, 7 czerwca 2012

Ciężki tydzień

Siema
Powiem tak: bardzo męczący tydzień i dzień za mną. Jestem od 7:30 na nogach. Jutro niestety nie mam wolnego, muszę oddać projekt z fizyki, odpowiadać z biologii, wosu i jak mi się poszczęści to z geografii również. Życzcie mi powodzenia, bo coś czuje, że będzie ciężko. W przyszłym tygodniu jadę na 3 jednodniowe wycieczki! ;) To znaczy, że będę mieć prawie cały tydzień wolny. W końcu coś pozytywnego ;)


To tak tyle na dzisiaj <3 ps. Kto będzie oglądał jutro euro? bo wśród moich znajomych, to prawie nikt się tym nie interesuje :)

3 komentarze:

  1. Ja się interesuję piłką nożną, bardzo ją kocham, ale euro mnie nie jara, bo wiem, że nas skład jest do czterech liter ;/

    Zapraszam do mnie ;**
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie oglądam pierwsza minuta i 0:0

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Za wszystkie się odwdzięczam ;)