środa, 2 maja 2012

Lecznicze właściwości wody!

Dzień dobry!
Wczoraj natknęłam się na artykuł o tym, że popularną metodą leczenia w Japonii jest woda! W sumie to już nie raz słyszałam, że jak kogoś w Japonii boli głowa, źle się czuje, ma problemy z krążeniem czy coś podobnego, rodzice zachęcają do picia wody. Coś w stylu " Boli Cię brzuch? Pij dużo wody". 
Większość Japończyków zaraz po przebudzeniu pije 4 szklanki wody na pusty żołądek, dopiero po 45 minutach je śniadanie (były to jakieś dawne japońskie zwyczaje) jednak naukowcy przetestowali tą metodę i potwierdzili pozytywne skutki ;)



5 komentarzy:

  1. Ja nie lubię zbytnio wody, ale to całkiem niezłe ;) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, wow,wow, nie wiedziałam ! :D ale od teraz bd tak robić ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też słyszałam o tym sposobie z wodą :D!

    OdpowiedzUsuń
  4. a dziekuje, kocham robić zdjęcia :) wodę też uwielbiam, spijam jej hektolitry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam pojęcia ! Ja nie za bardzo lubię wodę .. ^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Za wszystkie się odwdzięczam ;)