sobota, 26 maja 2012

juwenalia

Jak widzicie, aktualizacja bloga jest bardzo niska. Mam mało czasu na wszystko, ale z końcem roku szkolnego to się zmieni :)
Wczoraj szalałam na kolejnym koncercie juwenaliowym. Przyznam, że były to chyba najlepsze juwenalia na jakich do tej pory byłam! tańczenie, skakanie i inne dziwne rzeczy pod samą sceną! grali m.in Mesajah, molesta evenement. (nie słucham żadnego z nich, ale i tak było mega!)

A tu piosenka Mesajah, która szczególnie przypadła mi do gustu.




Tak, a teraz czas zabrać się za obowiązki! Sprzątanie i nauka. ehhh. Chciałabym jeszcze powiedzieć, że zdjęcia które tu dodaję bez podpisu nie są moje, a z internetu ;). Do następnego.


5 komentarzy:

  1. Mesjah - każdego dnia .. kocham to ! + Obserwujemy nawzajem ? jeśli dodasz się do obserwatorów mojego bloga : http://my-life-1214.blogspot.com/ na pewno się odwdzięczę : ]

    Z góry dzięki ! ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety, nie moje klimaty, ale tekst fajny :) pozdrawiam i zapraszam na precious-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identyczne trampki jak na fotce.♥
    Zapraszam do mnie na nowa notke.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mesajah <33

    Zaczepiste zdjęcie ^^

    Zapraszam do mnie ;***
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Za wszystkie się odwdzięczam ;)