poniedziałek, 7 maja 2012

Coffee heaven

Siema
No to dziś pochodziłam sobie po centrum handlowym, głównie po to by się rozejrzeć za jakimiś fajnymi rzeczami i przy okazji kupiłam parę peelingów do ciała i twarzy ;) Na koniec wylądowałam w coffee heaven na przepysznej mrożonej latte, zdecydowanie jest to moja ulubiona kawiarnia 

Dzisiaj był w miarę luźny dzień, gdyż mieliśmy pokaz teatralny przez uczniów z naszej szkoły, trwający 3 godziny lekcyjne :D Jednak już przyszłe tygodnie wypełniły się sprawdzianami, kartkówkami i  zapowiedziami badań wyników nauczania z prawie każdego przedmiotu.


Jeszcze kilka dni temu niebo miało przepiękny różowy odcień, jednak nie widać na tych zdjęciach zbyt dobrze, bo drzewa zasłaniają ;c Ale wyglądało nieziemsko :D


Właśnie jestem w trakcie oglądania "Apocalypto" na Polsacie :D pamiętam już skądś ten film, wydaje się ciekawy, więc nie zaszkodzi sobie przypomnieć:) Narazie!

10 komentarzy:

  1. oglądałam ten film ;> /a coffeheaven uwielbiam, hehe, chyba jestem ich stałą klientką ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne zdjęcia ^^

    Zapraszam do mnie ;*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia.:)
    Zapraszam do mnie Ciebie i innych na nową notkę.:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ooglądałam to wczoraj :D
    Ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też wybrałabym się na kawę do kawiarni, taką prawdziwą. może w końcu bym się do niej przekonała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. drzewa na zdjęciach nadają im fajnego charakteru :)
    a film...mam na komputerze już od dobrych 2 lat i ciągle zbieram się do jego obejrzenia...
    Napisz coś o nim, jak już obejrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne zdjęcia:d
    +tez oglądałam :d

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie, kawa kupiona na mieście, zawsze smakuje lepiej niz ta domowa..

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Za wszystkie się odwdzięczam ;)