poniedziałek, 5 marca 2012

Inspiracja

I jak wam minęła niedziela? Wszyscy uważają, że to taki nudy dzień. Dla mnie wcale nie, bo mam sporo wolnego czasu do własnych zajęc. Jutro z powodu bólu brzucha nie wybieram się do szkoły. W sumie to nawet się cieszę, bo nienawidzę poniedziałków ^^. Chociaż mam nadzieję, że do wtorku mi przejdzie ;).
Wiem, że miałam wam pokazac ostatnie zakupy w sh, ale tak wyszło, że nie zdążyłam zrobic ich zdjec. Obiecuję, że do wtorku się pojawią ;)
Chciałam jeszcze powiedziec, że dziękuję wam za prawie 40 obserwatorów i wszystkie komentarze *_* jesteście wspaniali <3
I tak na dobranoc, mam dla was świetną inspiracje:


1 komentarz:

  1. i znów jestem oczarowana zdjęciem! <3
    moja niedziela była nadzwyczaj leniwa. do 14 w powijakach :) a wieczorem kino i George Clooney w jego "roli życia".

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Za wszystkie się odwdzięczam ;)