piątek, 17 lutego 2012

Paznokcie

Hejka!
Dziś chciałabym wam pokazać bardzo fajny i prosty motyw do malowania paznokci. Od razu dodaję, że zdjęcia nie pokazują zbyt ciekawego efektu końcowego, ale być może wam wyjdzie lepiej :)

Malowanie tylko trzema lakierami-niebieski, czerwony i różowy do zdobienia.

Paznokcie powinno sie moczyć przez 3-4 minuty w ciepłej wodzie z mydłem. Następnie podważyć skórki drewnianą łopatką i posmarować żelem do usuwania skorek. Po kilku minutach ściera się żel, usuwając jednocześnie zbędne skórki.

Piłujemy paznokcie.

Malujemy po połowie-Jedną na niebiesko a drugą na czerwono

Na środku robimy różowe kreski 

 Następnie malujemy tak każdy paznokieć :)

__
Chciałabym prosić was o wyrozumiałość gdyż jest to mój pierwszy post dotyczący malowania paznokci ;) Postaram się aby kolejne były lepsze :)

6 komentarzy:

  1. ciekawy sposób ja od dawna tak maluje ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten efekt ! (:

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny pomysl :)
    zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysł ! ;)

    + obserwuję ;)

    + zapraszam na blog : urherts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysłowe, podoba mi się :)
    serdecznie zapraszam do siebie :) http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Za wszystkie się odwdzięczam ;)