niedziela, 12 lutego 2012

Kawior

Normalnie nie wierze, że już koniec ferii. Czas tak szybko mija, a w roku szkolnym tak się dłuży..
Jest dopiero po 23, a ja już leżę w łóżku. Chociaż czuję się jakby była dopiero 19, gdyż jest mnóstwo gości na dole i sądzę, że impreza będzie trwać co najmniej do rana więc się nie wyśpię, ale z drugiej strony i tak nie dałabym rady teraz zasnąć.

Dziś pierwszy raz spróbowalam kawioru. Zapach był po prostu okropny, a smak jeszcze gorszy- na prawdę nie rozumiem czemu ludzie się tak tym jarają ;p Chociaż może inne rodzaje kawioru smakują nieco inaczej, Podobno biały kawior jest dostępny tylko w Londynie (produkowany jest w Iranie), zapakowany w 24-karatowe złoto, a cena wynosi 25 000$  ;O




6 komentarzy:

  1. Nigdy nie jadłam kawioru i nie mam zamiaru

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie kawior to też żadna rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię kawior :D.
    Zapraszam : http://rozowo--mi.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie ferie trwają;D
    Nowy post;)Zapraszam.
    Obserwujemy.?

    OdpowiedzUsuń
  5. mi ferie skończyły się już dawno temu . ;x

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Za wszystkie się odwdzięczam ;)