czwartek, 19 stycznia 2012

Paradise kiss

Dzisiaj z tego powodu, że znalazłam trochę wolnego czasu, postanowiłam obejrzec jakąś dramę. Padło na "Paradise Kiss". Jestem tym na prawę zachwycona!



Yukari Hayasaka mieszka w Tokio wraz ze swoją surową i wymagającą matką. Przez zaborczośc matki, Yukari poświęca całe dnie nauce, byleby tylko jej nie zawieśc. Pewnego dnia zostaje zwerbowana przez czterech tajemniczych uczniów z innej szkoły, w celu wystąpienia jako modelka na pokazie mody. Dziewczyna początkowo się nie zgadza i próbuje na rózne sposoby wykręcic, ale niedługo potem całkowicie zmienia swoje zdanie.

 Wątek bardzo mnie zaciekawił, przyznam, że chciałam go zobaczyc m.in dlatego, że zagrała w nim ta sama aktorka co w "Dear Firends" Keiko Kitagawa ;)

-
Ogólnie to już nie mogę doczekac się tego 30 stycznia, jeszcze tylko piątek i następny tydzień i w końcu wolne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Za wszystkie się odwdzięczam ;)